

JOBB & KARRIERE - LEDIG JOBB

ENGASJEMENT - EVENT & MARKEDSKOORDINATOR, NORWAY CUP 2022
Hør hva Marked og Sponsorsjef - Martin Andersson har å si om jobben!
Vi ser etter en hardtarbeidende, positiv og fremoverlent person som kan være med å styrke markedsavdelingen mot Norway Cup 2022.
Arbeidsoppgaver:
-
Holde i driftsmessige oppgaver – koordinere elektrikere, rørleggere, stillas, arenadrift, telt, toaletter, tribuner, gjerder, slissing, avfall, transport, containere, frys etc.
-
Holde i markedsmateriell/diverse koordinering rundt dette.
-
Ha ansvar for ulike konsepter og partnere under turneringen, samt oppfølging av disse.
-
Jobbe tett med salgsavdelingen og bespisning rundt bestillinger og koordinere leveranser.
-
Koordinere og planlegge oppsett av arenareklame på hovedbanene.
-
Håndtere og gjennomføre praktiske oppgaver mot partnere og sponsorer under turneringen.
-
Andre relevante koordineringsoppgaver i markedsavdelingen.
Kvalifikasjoner
-
Erfaring fra eventplanlegging og gjennomføring er en fordel, men ikke et krav.
-
Du må være strukturert og ha orden i «sysakene».
-
Riktig person er selvgående og har en 100% «stå på» innstilling.
-
Du er alltid presis på jobb, og er ikke redd for å ta i ett ekstra tak når det kreves.
-
Det forventes en grunnleggende kompetanse innenfor office-pakken og du er god til å ordlegge deg.
-
Du er en god relasjonsbygger og stikker deg gjerne frem under samlinger og møter.
Personlige egenskaper
-
Positiv og pålitelig.
-
Selvstendig og selvgående.
-
Glad i å treffe/jobbe med mennesker.
-
Elsker fotball og idrett.
Vi tilbyr
-
En meningsfull og lærerik jobb - ja verdens morsomste sommerjobb!
-
Nødvendig utstyr og eget kontor
-
Et springbrett inn i idretten med store nettverksmuligheter.
PRAKTISK INFO:
-
Periode: engasjement, 01.05 - 31.08.2022
-
100 % stilling
-
Lønn etter avtale
HVORDAN SØKER DU?
Send en epost til IKS (karianne@idrettshelse.no)
Den må inneholde følgende:
1. CV
2. Søknadstekst/motivasjonsbrev
Sett inn"Søknad Norway Cup" i emnefeltet på eposten.
Ta kontakt om du ønsker mer info.